وبسایت تخفیف گروهی شیراز

آفکادو یک وبسایت تخفیف گروهی شیراز هست

وبسایت تخفیف گروهی شیراز

آفکادو یک وبسایت تخفیف گروهی شیراز هست

آفکادو یک وبسایت تخفیف گروهی شیراز هست و شما می توانید به کمک این سایت از بهترین مراکز تفریحی، کنسرت ها و .. تخفیف تهیه کنید و از خدمات آن محل لذت ببرید

  • ۰
  • ۰

 

موارد زیادی باعث پیری پوست می شود. برخی را می توان کنترل کرد و برخی از دست ما خارج می باشد.

همه ما می دانیم که در هر صورت، گذر زمان تاثیر خود را بر پوست ما می گذارد و ما نمی توانیم جلوی آن را بگیریم. اما می توانیم با انجام دادن برخی کار ها و پرهیز از برخی دیگر، روند آن را کمی کند کنیم و از آسیب های جانبی جلوگیری کنیم.

این کار ها شامل تاثیرات محیطی، انتخاب مواد مورد استفاده و انتخاب روش زندگی است.

پس با ما با شید تا 10 روش برای جلوگیری از پوست صورت را بررسی کنیم.

10 روش برای جلوگیری از پیری پوست

1. با صورت خود مهربان باشید

در زمان شستن صورت خود سعی کنید به آرامی با آن رفتار کنید. کمی خشن بودن با پوست باعث حساس شدن و تحریک شدن آن می شود و این موضوع باعث پیری پوست می شود. سعی کنید برای پاک کردن آرایش صورت خود از یک اسفنج نرم استفاده کنید و عجله نداشته باشید و به آرامی و با صبر این کار را انجام دهید.

2. بیشتر ورزش کنید

ورژش برای جوانسازی پوست

در بحث ما ورزش کردن دقیقا نقطه مخالف سیگار کشیدن است. ورزش برای تمامی نقات بدن مفید است و پوست شما از این موضوع جدا نیست. ورزش کردن مداوم باعث شادابی پوست، روشن شدن آن و آبرسانی قوی آن می شود. همچنین به دلیل بالا رفتن گردش خون به وسیله ورزش، احتمال جوش زدن نیز پایین تر می رود.

3. جلوی نور مستقیم خورشید قرار نگیرید

جوانسازی پوست

نور خورشید تاثیر زیادی در پیری زودرس پوست دارد. اگر به هر دلیلی زیر نور خورشید قرار می گیرید، باید از پوست خود محافظت کنید. روی تمام بخش های پوستتان که توسط پوشاک پوشانده نمی شود، ضد آفتاب استفاده کنید. البته ضد آفتابی را استفاده کنید که SPF 30 یا بالا تر داشته باشد و ضد آب نیز باشد. شما باید از ضد آفتاب هر روز و بر روی تمام نقات پوست که در معرض نور هستند استفاده کنید.

در این لینک می توانید با برند های متفاوت ضد آفتاب آشنا شوید.

همچنین می توانید از لباس هایی که برچسب UPF یا محافظ در برابر نور ماورا بنفش هستند استفاده کنید.

 4. رژیم مناسب داشته باشید

جلوگیری از پیری پوست با رژیم

در تحقیقات زیادی اثبات شده است که خوردن میوه ها و سبزیجات تازه، می تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری کند. همچنین خوردن شکر زیاد یا خوراک های دارای کربوهیدارت بالا باعث سریع تر شدن پیر شدن پوست می شود. همچنین خورن آب زیاد نیز آبرسانی پوست را بیشتر کرده و پوست را تازه و جوان نگه می دارد.

5. به سیگار نه بگویید

سیگار آورنده پیری پوست

سیگار نه تنها به کل ارگان های بدن آسیب وارد می کند، به پوست شما را نیز آسیب جدی وارد می کند. سیگار سرعت پیر شدن پوست را به طرز شدیدی سریع کرده و باعث چین و چروک پوست و تیرگی دائم آن می شود.

6. از برنزه کردن پوست خود پرهیز کنید

هر دور که شما پوست خود را برنزه می کنید، به طور دائم سن پوست خود را بالا می برید. این موضوع در هر روش برنزه کردن درست است; چه به وسیله آفتاب، دستگاه های مخصوص که نور UV دارند و یا حتی موادی که رنگ پوست را برنزه می کنند. همگی بعه پوست شما آسیب دائمی وارد می کنند.

7. از آبرسان استفاده کنید

آبرسان ها و مرطوب کننده ها آب را در پوست ذخیره کرده و صورت را تازه نگه می دارد. اما آبرسانی را انتخاب کنید که با پوست شما بسازد و حساسیتی ایجاد نکند.

8. از محصولات درست استفاده کنید

همانطور که گفته شد بهتر است از ابرسان ها و ضد افتاب ها استفاده کنید اما در نظر داشته باشید از محصولی که باعث خارش یا سوزش پوستتان می شود استفاده نکنید. این محصولات با ایجاد حساسیت بر روی پوست باعث پیری زودرس آن می شوند.

 9. اخم نکنید

حالت های چهره

نه تنها اخم کردن، بلکه لبخند زدن و تمامی کار هایی که حالت صورت را عوض می کنند می توانند بعد از مدتی طولانی تاثیر دائم داشته باشند. مانند خط اخم یا خط لبخند که روی صورت بسیاری از افراد دیده می شود.

10. به اندازه کافی صورت خود را بشوید

شست و شوی صورت

سعی کنید در روز حداقل 2 باز صورت حود را بشویید. همچنین توجه داشته باشید که شستن زیاد نیز باعث از بین رفتن چربی پوست و خشک شدن آن می شود. بعد از هر بار هم که صورتتان عرق می کند حتما صورت خود را بشویید. این کار باعث پاکیزه شدن پوست و در نهایت جوان ماندن آن می شود.

 

همانطور که دیدید، برخی از موارد، انتخاب مواد آرایشی مناسب بود. شما می توانید مواد آرایشی خود را با بهترین کیفیت انتخاب کنید در حالی که قیمت آن نیز مناسب باشد. در این لینک می توانید لیست بهترین آبرسان های برند کامان را مشاهده کنید.

برای مشاهده و خرید ضد محصولات آرایشی مناسب روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی